Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Wpadło mi w oko...; )



Myszkując sobie po internecie wyszukując gorących trendów wpadło mi coś w ocko, a mianowicie LUŹNE SWETERKI.
Od czasu kiedy je ujrzałam dostałam na ich punkcie fioła. Oczywiście to nie jest tak, że ja nigdy swetra nie widziałam ; ) . Zalety tych swetrów to to, że są ciepłe, ładne, a przede wszystkim wygodne! Łatwo dopasować do nich stylizację, pasują prawie do wszystkiego. Od legginsów po spodnie długie i krótkie. : )
Takie sweterki zawsze będą modne i stylowe. Najlepiej kupić sobie długi i go nosić, a jak bd lekko przy krótki świetnie będzie się dopasowywał do krótkich spodenek. : )  (oczywiście mówię to o osobach które jeszcze urosną, a nie dojrzałe kobiety, które nie rosną i mają łatwiej, bo nie wyrastają już z niczego.:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz